20170818 a

Mija niespełna miesiąc od startu kolejnej edycji kampanii "BreastFit. Kobiecy biust. Męska sprawa" i zaledwie tydzień od sesji zdjęciowej do kalendarza "Power of Community 2018" realizowanego w ramach naszej kampanii. Sesji, która przejdzie do historii Fundacji OnkoCafe - Razem Lepiej, nie tylko ze względu na ekstremalne momentami warunki, ale także fenomenalną atmosferę i niesłychane zainteresowanie mediów.

Za nami tydzień, w którym radość i duma mieszały się chwilami z niedowierzaniem. Tydzień niekończących się rozmów telefonicznych, wywiadów i wielu słów wsparcia płynących ze wszystkich stron. Wreszcie - to kilka dni, w których najważniejsi byli Ci najodważniejsi - bohaterowie sesji zdjęciowej do naszego kalendarza. Po raz pierwszy, w profesjonalnej sesji wzięli udział crossfitowcy z całej Polski. Do ogólnopolskiego naboru zgłosiło się wielu fantastycznych mężczyzn! Dwóch zaprosiliśmy do projektu. Wszystkim - gratulujemy odwagi i dziękujemy za trud włożony w przygotowania do sesji.

"Power of Community 2018" to wyjątkowy kalendarz tworzony w wyjątkowym celu. Wyjątkowe jest też miejsce, w którym zrealizowano tegoroczną sesję zdjęciową. Dawna torpedownia na Babich Dołach w Zatoce Gdańskiej to miejsce bardzo wymagające, ale jednocześnie widowiskowe. Sesję, podobnie jak w minionym roku, wyprodukował Jakub Popławski. Kuba po raz kolejny udowodnił, że marzenia i plany są po to, by je realizować, a trudności trzeba przekuwać w spektakularne efekty! Niecodzienna lokalizacja sesji w połączeniu z atrakcyjnością jej bohaterów przykuła uwagę wielu mediów. Kampanii "BreastFit. Kobiecy biust. Męska sprawa" poświęcono dziesiątki materiałów telewizyjnych i radiowych. Efekty sesji i zdjęcia autorstwa Piotra Fajfera, znakomitego fotografa i laureata wielu prestiżowych, krajowych i międzynarodowych konkursów, będziemy mogli zobaczyć już we wrześniu podczas wernisażu w Warszawie.

Cały dochód ze sprzedaży kalendarza zostanie przeznaczony na pomoc kobietom z zaawansowanym rakiem piersi i ich bliskim. Kalendarz jest nieodłącznym elementem kampanii "BreastFit. Kobiecy biust. Męska sprawa". Celem kampanii jest zachęcenie do systematycznych badań i edukacja na temat profilaktyki raka piersi oraz choroby na każdym jej etapie - także, gdy przybierze ona postać zaawansowaną. Projekt skierowany jest w szczególny sposób do mężczyzn, dostarcza im narzędzi wspierających profilaktykę raka piersi, a także zwiększa świadomość wagi wsparcia kobiety przez mężczyznę w chorobie nowotworowej.

Pomagają nam

stra.fw bayer magodent.fw advalue magodent.fw novartis fakraczki.fw osobyprywatne.fw crosfit               

Współpracujemy

pozdrowie.fw pkopd.fw pkopd.fw pkopd.fwpkopd.fwpkopd.fwpkopd.fwaaa.fwalivia.fwfpzycie.fwinstytut.fwkidl.fwmagodent.fwrak n roll.fwb-life 

Zapisz