
#ThinkPink! po raz czwarty
2023-10-02
Różowy Patrol
2023-10-05W duchu współpracy i solidarności z Fundacją Onkocafe - Razem Lepiej, w tym roku Thai Wok podejmuje szczególne działania. Decydując się wesprzeć walkę z rakiem, marka zobowiązuje się przekazać 10% ze sprzedaży swojej różowej lemoniady, stworzonej specjalnie na październik, na rzecz potrzebujących. Dziękujemy za wybór naszej marki do udziału w tej szlachetnej inicjatywie. Zachęcamy wszystkich do wsparcia akcji, sięgając po orzeźwiający napój Thai Pink Drink – gwarantujemy, że nie pożałujecie, jest on nie tylko pyszny, ale także pełen wartościowego wsparcia dla potrzebujących. Zebrane środki zostaną przeznaczone na pomoc pacjentom onkologicznym oraz ich bliskim. Na zdrowie!
Lemoniada z Misją
Thai Wok to znana sieć azjatyckich restauracji, której lokale znajdują się w centrach handlowych największych polskich miast. Od początku działalności sieci, nieodłącznym elementem są przygotowywane na miejscu orzeźwiające lemoniady. Zarząd Thai Woka zadecydował o dołączeniu do akcji z #THAIPINKDRINK – wyjątkową lemoniada o charakterystycznym różowym kolorze i smaku soczystego liczi.
10% ze sprzedaży każdej sztuki #THAIPINKDRINK zostanie przekazane przez spółkę na pomoc kobietom dotkniętym rakiem piersi i wsparcie fundacji OnkoCafe – Razem Lepiej. Przez cały miesiąc wszyscy pracownicy lokali będą nosić różową wstążkę na znak solidarności i wspólnej walki.
Ponad 60% osób zatrudnionych w naszych restauracjach to kobiety, których średnia wieku nie przekracza 35 lat. Jeśli chodzi o diagnostykę raka piersi, to niestety w społeczeństwie panuje ciągłe przekonanie, że „jestem młoda, mnie to nie dotyczy”, a jednak niestety każdy z nas w swoim bliższym lub dalszym otoczeniu zna kogoś, kto walczy z tą chorobą. Dlatego postanowiliśmy w październiku postawić na kolor różowy i codziennie przypominać zarówno naszym pracownikom jaki i klientom (poprzez kanały social media) jak ważna jest regularna profilaktyka przez okrągły rok – mówi Alina Zawadzka, Dyrektor Operacyjna i Członek Zarządu spółki Thai Wok.
[...] Dlatego postanowiliśmy w październiku postawić na kolor różowy i codziennie przypominać zarówno naszym pracownikom jaki i klientom (poprzez kanały social media) jak ważna jest regularna profilaktyka [...]

Prezes Fundacji Onkocafe – Anna Kupiecka z zespołem, Dyrektor Operacyjna sieci Thai Wok – Alina Zawadzka oraz Marketing i PR Manager – Agnieszka Szczepek.
ThinkPINK - Wspólnie przeciwko rakowi piersi
ThinkPINK to ogólnopolska akcja, której celem jest budowanie świadomości na temat profilaktyki raka piersi oraz zapewnienie wsparcia finansowego dla podopiecznych fundacji Onkocafe, którzy walczą z tą trudną chorobą. W tym roku do grona partnerów akcji dołączyli również marka BeRAW i Ewa Chodakowska, a także Omenaa Mensah, założycielka OmenaaFoundation, oraz marka Bakalland. Dzięki tej wspólnej inicjatywie zwiększamy nie tylko kwotę wsparcia, ale również zasięg akcji, co pozwala dotrzeć do większej liczby osób potrzebujących pomocy i wsparcia.
Dziękujemy za zainteresowanie naszą inicjatywą i wsparcie walki z rakiem piersi.