Rozpoczynamy 4. edycję kampanii #ThinkPink!

Razem firmą Foodwell i Ewą Chodakowską oraz innymi partnerami rozpoczynamy naszą coroczną, październikową akcję #ThinkPink. Wpisuje się ona „Breast Cancer Awarensess Month”, którego nadrzędnym celem jest propagowanie profilaktyki nowotworów piersi, wsparcie pacjentek i zapobieganie rozwojowi choroby.

Od czterech lat jesteśmy partnerem merytorycznym akcji #ThinkPink, zaś ambasadorką jest promotorka zdrowego stylu życia - Ewa Chodakowska. Do tegorocznej akcji włączają się także laboratoria medyczne Diagnostyka, które przekażą testy do badań dla kobiet, ZbadajRaka,pl jako partner kampanii edukacyjnej oraz Omena Foundation.

W ramach najnowszej edycji, 5% ze sprzedaży batonów marek Bakalland i BeRAW
w październiku przeznaczonych zostanie na realizację celów Fundacji. Co ważne, batony, podobnie jak inne produkty firmy FoodWell oparte są na naturalnych, dobrych dla organizmu produktach. Batony będą dostępne w sprzedaży stacjonarnej i internetowej, a dzięki jednoczesnemu wykorzystaniu obydwu kanałów dystrybucji, znacząco zwiększy się kwota zebrana podczas akcji. Prawdopodobne jest, że zebrana w tej edycji kwota nawet 3-krotnie przekroczy zeszłoroczną!

- To doskonała wiadomość, bo potrzeby są ogromne – mówi Anna Kupiecka, założycielka
i prezes Fundacji. Do programu badań przesiewowych mammografii zgłasza się w Polsce jedynie średnio 36% uprawnionych, a liczba zachorowań na raka piersi stale rośnie. Każde działanie na rzecz budowania świadomości wagi wczesnego wykrywania raka piersi jest bezcenne, a my widzimy, że wspólne działania, takie jak akcja #ThinkPink, zaczynają przynosić efekty.

Pozyskane w tym roku środki wesprą działalność naszej fundacji w dwóch obszarach. Przede wszystkim rozwijany będzie Klub Pacjenta. Wprowadzimy większą liczbę spotkań i zaprosimy do prowadzenia ich najwyższej klasy specjalistów, których wiedza i kompetencje w znaczący sposób pomogą podopiecznym. Będą to między innymi dietetycy, certyfikowani coachowie oraz konsultanci kryzysowi.

Zorganizowany zostanie również wyjazd integracyjny pod hasłem „Zaczynam nowe życie”, specjalnie dla pacjentek, które zakończyły już proces leczenia, a teraz wyzwaniem jest dla nich powrót do pracy zawodowej i codziennych obowiązków.

Warto dodać, że w ramach dotychczasowych działań Klubu Pacjenta Fundacji OnkoCafe, tylko w zeszłym roku przeprowadzonych zostało 100 spotkań dla pacjentów i ich bliskich, a w działaniach Klubu aktywnie uczestniczyło ponad 200 osób, przy stale rosnącej liczbie nowych zgłoszeń.

Jak widać, każda przekazana na rzecz fundacji złotówka znajdzie swoje zastosowanie i przyczyni się do poprawy jakości życia pacjentek, a ich dobrostan jest dla nas najważniejszy.

Akcja #ThinkPink trwa do końca października.

Więcej informacji na: https://www.think-pink.pl/

Pomagają nam

stra.fw bayer magodent.fw advalue magodent.fw novartis fakraczki.fw osobyprywatne.fw crosfit               

Współpracujemy

pozdrowie.fw pkopd.fw pkopd.fw pkopd.fwpkopd.fwpkopd.fwpkopd.fwaaa.fwalivia.fwfpzycie.fwinstytut.fwkidl.fwmagodent.fwrak n roll.fwb-life 

Zapisz