Nasza kampania "Breastfit. Kobiecy biust. Męska sprawa" została wyróżniona w XXXX edycji Raportu Społeczna Odpowiedzialność Biznesu. W opracowanym przez Gazetę Finansową raporcie redakcji tak uzasadniała wyróżnienie naszej kampanii:
Jeśli kampania społeczna ma być skuteczna nie może zachwycać wyłącznie zmysłów, ale powinna trafić do serca. Poziom kreatywności polskich twórców zachwyca, czego dowodem jest akcja "BreastFit. Kobiecy biust. Męska sprawa". Kampania zorganizowana przez fundację OnkoCafe oraz firmę Novartis trafia nie tylko do kobiet, ale przede wszystkim do ich partnerów.
Realizowana przez Fundację OnkoCafe i Novartis kampania "BreastFit. Kobiecy biust. Męska sprawa", angażuje mężczyzn do aktywnego wsparcia kobiet w walce z rakiem piersi. Jej celem jest edukacja na temat profilaktyki raka piersi i zachęcanie do ich systematycznych badań, a także wsparcie kobiet z zaawansowanym rakiem piersi. Tym co odróżnia projekt od wielu podobnych inicjatyw jest fakt, że tym razem kampania skierowana jest przede wszystkim do mężczyzn - partnerek kobiet. Akcja ma ich zachęcić do włączenie się w profilaktykę raka piersi wśród kobiet, a także zmotywować do aktywnego wsparcia kobiet, które zachorowały na ten typ nowotworów.
Cały raport do pobrania znajdziecie tu: http://raportcsr.pl/raport-csr/
Projekt "Breastfit. Kobiecy biust. Męska sprawa" jest częścią globalnej kampanii Novartis "Here and now"